دانلود آهنگ جدید ایرانی 2019 | 98 از خواننده های معروف

دانلود آهنگ های جدید ( شاد,غمگین,سنتی و... ) از خواننده های معروف ایرانی با بهترین کیفیت | آهنگ های سال 2019 - 98

دانلود آهنگ جدید ایرانی 2019 | 98 از خواننده های معروف

دانلود آهنگ های جدید ( شاد,غمگین,سنتی و... ) از خواننده های معروف ایرانی با بهترین کیفیت | آهنگ های سال 2019 - 98

دانلود آهنگ جدید از خوانندگان معروف و مجاز با لینک مستقیم - با کیفیت 128 و 320 به همراه متن و تکست آهنگ - پخش آنلاین
دانلود فول آلبوم خواننده ها بصورت یکجا - آهنگ های پرطرفدار خوانندگان معروف ایرانی - آهنگ های جدید شاد ، غمگین ، سنتی ، بی کلام ، عاشقانه ، دونفری ، اسپرت ، ورزشی ، آهنگ برای ماشین
بیوگرافی ، زندگینامه ، زندگی شخصی ، ازدواج و همسر ، کنسرت ، تک آهنگ ها - آهنگ های برتر هفته ، ماه و سال

کلمات کلیدی

آهنگ آرون افشار شب رویایی

دانلود آهنگ هوروش بند عاشقم کردی

دانلود آهنگ گرشا رضایی دریا نمیرم

دانلود آهنگ آرون افشار شب رویایی

آهنگ یوسف زمانی پریزاد

بیوگرافی کامل مهراد جم+ اسامی تمامی آهنگ های این خواننده برای دانلود

آهنگ هوروش بند عاشقم کردی

دانلود آهنگ شهاب مظفری خزون + بالاترین

دانلود آهنگ رضا شیری دخترک

آهنگ رضا شیری دخترک

دانلود آهنگ محسن ابراهیم زاده مرور خاطراتت

آهنگ محسن ابراهیم زاده مرور خاطراتت

متن آهنگ محمد علیزاده برگردی ای کاش

دانلود آهنگ محمد علیزاده برگردی ای کاش

آهنگ محمد علیزاده برگردی ای کاش

متن آهنگ فرزاد فرخ عاشقم باش

دانلود آهنگ فرزاد فرخ عاشقم باش

آهنگ فرزاد فرخ عاشقم باش

متن ترانه محسن یگانه نیستی

دانلود آهنگ محسن یگانه نیستی

آهنگ محسن یگانه نیستی

دانلود آهنگ مسعود صادقلو چتر

آهنگ مسعود صادقلو چتر

متن اهنگ گرشا رضایی دریا نمیرم

دانلود اهنگ گرشا رضایی دریا نمیرم

زندگینامه اشوان

دانلود آهنگ های اشوان

بیوگرافی اشوان

آهنگ های اشوان

دانلود آهنگ فرزاد فرزین شمال

برندسازی یا برندینگ

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۸، ۰۶:۲۷ ب.ظ

برندسازی یا برندینگ

برندسازی یا برندینگ barnding}} ، موضوع پر گفت و گو که در رستوران ها و جلسه های کاری و پارکینگ شرکت‌ها و کافی شاپ و … توسط مدیران و روسای هر شرکت و مجموعه ای مورد بحث است و به آن توجه می شود و برای آن هزینه می کنند .

در ایران نیز صحبت برندینگ و برندسازی بسیار شنیده می شود و مشاوران بسیاری در این زمینه فعالند .

مفهوم و مضمون برندسازی با برندینگ از لحاظ علمی و اجرایی متفاوت است و به اشتباه به جای یکدیگر مورد استفاده قرار می گیرند .

پروسه برندسازی بیشتر متمرکز روی ایجاد و افزایش سطح آگاهی برند می باشد و بواسطه برنامه های ترویجی و تبلیغاتی به ثمر می رسد و طراحی هویت برند بخش اساسی این پروسه محسوب می گردد. اما برندینگ به یک پروسه مادری گفته می شود که در مجموع منجر به خلق ارزش مطلوب ما برای مشتری می گردد ، تمام چیز‌هایی که مشتری در خصوص هویت تجاری شما شامل حس تجربه و تداعیات ذهنی باید بداند یا احساس به درک کند شامل این مجموعه فعالیت ها می باشد ، در این مقاله ما برای جلوگیری از این پیچیدگی ها برندسازی را معادل برندینگ قرار داده ایم و هر جا برندسازی ذکر می شود همان برندینگ مورد نظر ما می باشد .

بسیاری هنوز تصور می کنند که برند و برندینگ طراحی لوگو و انتخاب فونت سازمانی می باشد و نمی‌دانند که کل کار برندینگ به زبان ساده این موضوع می باشد که شما قرار است "ذهنیت" مردم را نسبت به برندتان به شکل خاصی دربیاورید ، خاص شوید و بنا به دلایلی افرادی {خاص یا عام} به سمت برند شما حرکت کنند و از برند شما در برابر دیگر برندها استفاده کنند .

در پروسه برندسازی همه‌ی آیتم های بصری برندتان از لوگو و فونت گرفته تا مدل طراحی کارت ویزیت و بروشور تنها و تنها یک ابزار برای برندینگ هستند و نه کل برندینگ !!!

از کجا باید شروع کرد ؟!!!

امیر اخلاصی در کتاب اصول برندسازی خود می گوید: "برای ایجاد برند 8 ابزار در اختیار مدیران بازاریابی قرار دارد تا از طریق آن با مشتریان ارتباط برقرار کرده و یک برند قوی در بازار بسازند :

  1. تبلیغات
  2. روابط عمومی
  3. پیشبرد فروش
  4. بازاریابی مستقیم
  5. فروش شخصی
  6. بسته بندی
  7. رویدادها و اسپانسرینگ
  8. خدمات مشتری

در مجموع برندینگ ، پروسه ای است که در طی آن به جایگاه احساسی و عاطفی یک محصول یا خدمت افزوده می‌گردد و

بدین وسیله ارزش آن برای مشتریان و سایر ذی نفعان افزایش می‌یابد.

به عقیده بزرگان عرصه برندسازی یا برندینگ :

"برندینگ حاصل پیام‌ها و گزارش‌های رسانه هاست. هر قدر تعداد این پیام‌ها بیشتر و محتوای آن‌ها مطلوب تر باشد، نام تجاری قوی تر خواهد شد."

برندینگ دانشی است که با برتری دادن به یک برند {BRAND} باعث افزایش اعتبار و شهرت آن برند در بازار رقابت می گردد ، اعتبار و شهرت یک برند به طور مستقیم می تواند منجر به فروش بیشتر و قیمت گرانتر محصولات وخدمات گردد ، به زبان دیگر برندسازی روش هوشمندانه  تجارت و تولید ثروت می باشد .

برندینگ یا برندسازی

برندینگ یا برندسازی - ابزاریست برای بدست آوردن برتری در بین رقبا مورد استفاده قرار می گیرد .

برندینگ چیزی بیش از ایجاد یک نام یا لوگوی خاص و زیبا برای یک محصول یا خدمت می باشد ، برندسازی مسیری است که به واسطه آن مشتریان محصولات و خدمات یک شرکت را درک می کنند و مورد استفاده قرار می دهند و نسبت به آن تجربه کسب می کنند .

برندینگ چیزی بسیار فراتر از داشتن یک لوگو می باشد !!!

برندسازی ایجاد تمایزی منحصر بفرد می باشد که برای مشتریان و کارکنان و مدیران یک سازمان اهمیت بسیار زیادی دارد. داشتن یک برند قدرتمند موجب می گردد هزینه های یک شرکت به واسطه جلوگیری از سرمایه گذاری های نامناسب و بی هدف به طور کاملا محسوسی کاهش پیدا کند .

 

سودآوری به واسطه جذب مشتریانی وفادار به طور چشم گیری افزایش می یابد و از همه مهم تر برند یک شرکت تبدیل به دارایی ناملموس برای سازمان می گردد که ارزش آن می تواند بیش از مجموع ارزش تمامی دارایی های فیزیکی آن سازمان باشد .

کارآفرینی و راه اندازی یک کسب و کار بدون تفکر برندینگ و محوریت برند برای آن یک اشتباه نابخشودنی در تجارت می باشد .

از دلایل مهم  برندسازی در نزد سازمان ها تمایل به رهبر بودن پیشی گرفتن در صحنه رقابت و دسترسی کارمندان به بهترین امکانات به منظور دست یابی به مشتریان کم هزینه تر می باشد . منظور از مشتریان کم هزینه تر این می باشد که در صورتی که مشتری با برند سازمان آشنا گردد و احساس مناسبی نسبت به آن پیدا کند ، سازمان هزینه تبلیغات و زمان و… کمتری برای تبدیل وی به یک مشتری بالقوه یا وفادار صرف خواهد کرد .

ضرورت برندسازی یا برندینگ - Branding

ضرورت داشتن یک برند از این جهت که با توجه به حرکت جوامع مصرفی به سمت‌ مدگرایی و در اختیار داشتن برند یا نام‌های تجاری معتبر یکی از راهکارهای ایجاد تمایز و شخصیت به شمار می رود .

اهمیت برند برای مشتری به واسطه ی دانش مشتری از برند ایجاد می گردد ، که بواسطه تعدادی از عوامل ناشی می گردد ، اما شاید دو مورد زیر مهم ترین آنها باشند :

  1. عمق برند - یا به عبارتی اولویت ذهنی مشتری در انتخاب برند در میان سایر برند های مشابه بطور مثال بسیاری از افراد پس از شنیدن کلمه نوشابه در ذهنشان بلافاصله Coca Cola – کوکالا تداعی می گردد .
  2. گستردگی برند - هرچه رابطه مشتری با برند پیچیده تر باشد یا به عبارتی توسط تنوع تعاملات برند در ذهن بیشتر باشد ، فرصت ساخت وفاداری بلندمدت بیشتر است. همانند شرکت هایی چون تویوتا و  Amazon و مدیاک

ضرورت برندسازی یا برندینگ

انواع برندسازی یا برندینگ Branding

تاکنون دسته بندی های مختلفی از انواع برندسازی توسط اساتید این حوزه مطرح شده است و اگر بخواهیم برجسته ترین نوع این دسته بندی ها را برشماریم به شرح زیر می باشد :

  1. برندسازی مشارکتی یا  Co-Branding: مشارکت با برندی دیگر جهت دستیابی به هدف
  2. برندسازی دیجیتال : وب سایت، رسانه­ های اجتماعی ، بهینه سازی موتور جستجو ، استفاده از وب برای تجارت
  3. برندسازی شخصی یا Personal Branding:  روش ­ هر فرد برای ایجاد اعتبار و شهرت برای خودش
  4. برندسازی علّی : برندتان را با یک نیت خیر خواهانه همسو کنید - یا مسئولیت اجتماعی شرکت
  5. برندسازی کشوری : تلاش برای جذب توریست و کسب و کار

برندسازی شامل مباحث و مفاهیم مختلفی چون جایگاه یابی و جایگاه سازی برند Brand Positioning ، نامگذاری برند ، انتخاب رنگ برند و طراحی هویت برند ( لوگو، آرم و…) ، توسعه برند ، ارزش برند و … می‌باشد.

چند نمونه برندهای مطرح در عرصه جهانی : والمارت - آمازون – ویکی پدیا – اوبر – اکسپدیا – هیوندای – نیسان – جنرال موتورز – اتیصالات – توتال – والت دیزنی – پپسی – مدیاک – لامبورگینی – ایرباس – بویینگ – فیسبوک – اینستاگرام – اچ پی – ایسوز – توییتر – لینکدین – پینترست و .....

http://www.onsms.ir/post/27
http://www.mazfootball2.ir/post/16
http://www.codonline.ir/post/17
http://www.pezeshkivarzeshi.ir/post/16
http://www.abadmarket.ir/post/17
http://www.abienglish.ir/post/16
http://www.asasystem.ir/post/15
http://www.ayeenshams.ir/post/16
http://www.bst-co.ir/post/16
http://www.charsugh.ir/post/16

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۰/۱۶
گزارش آهنگ جدید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی